مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 23:002023-07-01سياسي

اعلام برنامه های توسعه ای صنایع تولیدی قروه و دهگلان


همزمان با روز ملی صنعت و معدن، خبرنگاران رسانه های گروهی کردستان از صنایع تولیدی شهرستان های قروه و دهگلان بازدید نموده و در جریان برنامه های توسعه این واحدها قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تور رسانه ای خبرنگاران کردستان به مناسبت روز ملی صنعت و معدن امروز با حضور در شهرک صنعتی دهگلان آغاز شد.

خبرنگاران کردستانی در نخستین گام از کارخانه لاستیک بارز کردستان بازدید کردند و از نزدیک با روند تولید این محصول استراتژیک در استان آشنا شدند.

این کارگاه تولیدی از برکات سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان در سال 1388 بوده و زمینه اشتغال زایی را برای چند صد نفر از جوانان بومی استان فراهم کرده است.

مفاخری مدیر عامل این کارخانه تولیدی در جریان این بازدید اظهار کرد: در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده تایر رادیال سواری کشور محسوب می شویم و سال گذشته بیش از 5 میلیون و 200 هزار حلقه را تولید کرده ایم.

وی افزود: هم اکنون نفر 900 نفر از جوانان کردستانی در این مجموعه به صورت مستقیم مشغول به کار هستند و با عملیاتی نمودند فاز توسعه ای شاهد اشتغال زایی برای 300 نفر دیگر خواهیم بود.

مفاخری اظهار داشت: امیدواریم با حمایت مسئولان استانی شاهد جذب منابع مالی مورد نیاز باشیم و فاز توسعه را در سریع ترین زمان ممکن عملیاتی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های توسعه ای صنایع تولیدی قروه و دهگلان

اعلام برنامه های توسعه ای صنایع تولیدی قروه و دهگلان