مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-13ورزشي

تشکیل کمیته اقتصادی ویژه ورزش قم برای حل مشکلات مالی جامعه ورزش استان لازم است


پیشنهادی که دارم ظرف دو هفته آینده کمیته ای با موضوع اقتصاد ویژه ورزش استان قم به دبیری آقای شیرمحمدی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم تشکیل شود، - ایسنا/قم استاندار قم، تاکید کرد: پیشنهادی که دارم ظرف دو هفته آینده کمیته ای با موضوع اقتصاد ویژه ورزش استان قم به دبیری آقای شیرمحمدی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم تشکیل شود، این کمیته با تشکیل یک ترکیب اقتصادی راه کارهای حل مشکلات مالی جامعه ورزش قم را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی در نشست صمیمی با روسای هیات های ورزشی استان قم که شامگاه 21 تیرماه در سالن امان جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: واقعیت این است که توسعه ورزش نیازمند اتحاد شما مسئولین هیات های ورزشی است.

استاندار قم در ادامه گفت: بخش خصوصی وظیفه ای در قبال مسئولیت های اجتماعی دارد که معتقدم باید این موضوع در بین آن ها فرهنگ سازی شود؛ واقعیت این است که اگر واحدهای صنعتی به ورزش ورود کنند شاهد اتفاقات بزرگ و بی نظیری در قم خواهیم بود.

شاهچراغی اشاره کرد: سال گذشته مطرح شد مالک باشگاه تیم فوتسال استان که در لیگ برتر باشگاه های کشور مشغول به فعالیت است به دلیل مشکلات مالی تصمیم به فروش امتیاز تیم گرفته است، این مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته اقتصادی ویژه ورزش قم برای حل مشکلات مالی جامعه ورزش استان لازم است

تشکیل کمیته اقتصادی ویژه ورزش قم برای حل مشکلات مالی جامعه ورزش استان لازم است