مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-16اقتصادي

کام تشنه مردم دهستان میغان/تنش آبی در گرمترین روزهای سال


مردم دهستان و روستای میغان در این روزهای گرم سال با کمبود آب مواجه هستند و آبرسانی سیار نیز مشکل آنان را به صورت کامل مرتفع نکرده است.

- خبرگزاری مهر ؛ گروه استان ها: همان زمان که ما در مرکز استان و در شهرهای بزرگ خراسان جنوبی با آسودگی خاطر و گاه اسراف گونه شیرآلات پیشرفته آب را باز کرده، استحمام می کنیم و ظرف می شوریم در روستاهایی در همان اطراف ما مردمی با تنش شدید آبی رو به رو هستند.

نمونه این روستاها، روستای میغان، هسته مرکزی دهستان بزرگ میغان در شهرستان نهبندان است که در این روزهای گرم سال با کمبود و قطعی مواجه اند.

مردم می گویند به واسطه جمعیت بالای روستا میزان آبی که با تانکر به روستا آورده می شود هم کفاف آنها را نمی کند و باید این مشکل سریع تر رفع شود.

علاوه بر تأمین آب شرب، موضوع تأمین آب مورد نیاز دام آنان نیز وجود دارد که باید در این زمینه نیز تدبیری کرد.

حسن رنجبر دهیار روستای میغان (مرکز دهستان میغان نهبندان) در گفت و گو با مهر اظهار کرد: مشکل آب روستا مربوط به امروز و دیروز نیست بلکه از 15 سال قبل ما با تنش آبی رو به رو بوده ایم ولی در این روزهای گرم سال مشکل به شدت افزایش پیدا کرده است.

چرایی مشکل آب روستای میغان وی با اشاره به اینکه قول ها و وعده های زیادی برای رفع این مشکل داده شد ولی اجرایی نشده است، بیان کرد: یک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کام تشنه مردم دهستان میغان/تنش آبی در گرمترین روزهای سال

کام تشنه مردم دهستان میغان/تنش آبی در گرمترین روزهای سال