مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-11سياسي

چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در گنبد کاووس برگزار می شود


رییس اداره اوقاف شهرستان گنبد کاووس گفت: چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستانی شرق استان در شهرستان گنبد با 348 شرکت کننده برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صالح محبی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از شرکت 348 نفر در رشته های مختلف به میزبانی امامزاده یحیی بن زید (ع) خبر داد و اظهار کرد: چهل ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرق گلستان با همکاری ادارات اوقاف و امور خیریه گنبد کاووس، آزادشهر، مینودشت و کلاله برگزار می شود.

وی افزود: این دور از مسابقات در رشته های حفظ کل- 20 جز -10 جز -5 جزء- قرائت تحقیق و قرائت ترتیل اذان دعاخوانی بین شرکت کنندگان در رده سنی بالای 18 سال خواهران و برادران برگزار می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه گنبد کاووس با اشاره به اینکه شهرستان گنبد میزبان این دور از مسابقات قرآنی است، خاطرنشان کرد: داوری این مسابقات توسط گروه داوران بومی و غیر بومی انجام می شود.

محبی گفت: شرکت کنندگان این مسابقات در رشته های حفظ تا مرحله، استانی و کشوری و در رشته های قرائت تا مرحله بین المللی نیز می توانند صعود کرده و افتخارآفرینی کنند.

وی افزود: این مسابقات برابر زمانبندی؛ در بخش خواهران با حضور متسابقین از شهرستانی های گنبد کاووس، آزادشهر، مینودشت، رامیان، کلاله در روز چهارشنبه 21 تیر ماه ساعت 8 ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در گنبد کاووس برگزار می شود

چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در گنبد کاووس برگزار می شود