مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-05فرهنگي

انتشار «چهل گفتار در تحلیل اجتماعات بزرگ دینی»


کتاب «چهل گفتار در تحلیل اجتماعات بزرگ دینی» که به بررسی موردی جشن غدیر سال 1401 در تهران پرداخته است با مقدمه محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

- کتاب چهل گفتار در تحلیل اجتماعات بزرگ دینی که به بررسی موردی جشن غدیر سال 1401 در تهران پرداخته است با مقدمه محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در معرفی انتشارات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات از این کتاب آمده است: این کتاب دستاورد برگزاری 11 نشست تخصصی با عنوان بررسی ابعاد اجتماعات دینی- فرهنگی در دوران پساکرونا ست که به تاکید و سفارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از برگزاری جشن غدیر در تهران در سال 1401 در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار شده است.

در این نشست ها 40 نفر از صاحبنظران علوم اجتماعی، سیاستگذاری فرهنگی و رسانه و نیز فعالان فرهنگی، ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، ارتباطی، منسکی و سیاسی جشن غدیر در تهران را مورد گفت وگو و واکاوی قرار دادند.

در این کتاب علاوه بر گفتارهای مطرح شده از سوی صاحبنظران، خلاصه گزارش تحلیلی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات از این مباحث به همراه راهکارها و پیشنهادهای عملیاتی برای برگزاری باشکوه تر مناسک دینی فرهنگی ازجمله جشن غدیر نیز به قلم محمدرضا روحانی، دبیر علمی این نشست ها درج شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار «چهل گفتار در تحلیل اجتماعات بزرگ دینی»

انتشار «چهل گفتار در تحلیل اجتماعات بزرگ دینی»