مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 18:052023-07-13حوادث

دستگیری شرور سابقه دار و همدستانش در سمنان


فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار سمنانی و همدستانش که مخل نظم عمومی شده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، اسدالله ناکینی، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد درگیری در بیمارستان کوثر سمنان که منجر به برهم خوردن نظم عمومی آنجا و ایجاد رعب و وحشت برای مردم شده بود، بلافاصله 2 اکیپ گشت انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: وقتی مأموران در صحنه حاضر شدند، مشاهده کردند اراذل با کارکنان حراست بیمارستان درگیر شده و نظم عمومی آنجا را به هم ریخته بودند، سرکرده این اراذل با دیدن مأموران، وقیحانه به سمت آنها حمله کرده و سنگ پرتاب کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان اضافه کرد: این فرد شرور پس از حمله به مأموران قصد فرار را داشت که طی تعقیب و گریز پلیس و شلیک هوایی مأمور تسلیم و دستگیر شد.

ناکینی اظهار کرد: با بررسی به عمل آمده مشخص شد این فرد شرور و همدستانش چند روز قبل در یکی از مناطق پایین شهر نیز درگیری داشتند که در آن درگیری یکی از دوستانش با چاقو دچار جراحت شده و به بیمارستان منتقل شد، این شرور و همدستانش برای ملاقات وی مجدد به بیمارستان مراجعه کرده بودند که در آنجا با کارکنان حراست درگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شرور سابقه دار و همدستانش در سمنان

دستگیری شرور سابقه دار و همدستانش در سمنان