مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-05سياسي

عزم راسخ دادستانی برای مبارزه با قاچاق/مردم به متکدیان کمک نکنند


دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با اشاره به عزم راسخ دادستانی برای مبارزه با قاچاق گفت: اموال توقیف شده باید سریع تعیین تکلیف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی نسایی زهان، صبح چهارشنبه در مراسم امحای کالاهای فاقد مجوز اظهار کرد: در رابطه با قاچاق چه قاچاق سوخت و چه مواد مخدر باید با تدبیر، برنامه ریزی و وضع قوانین بازدارنده موضوع را کاهش داد.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند بیان کرد: قاچاقیان سوخت از یارانه ای که دولت برای رفاه حال مردم قرار داده است، سو استفاده کرده و آن را خارج از قوانین قاچاق می کنند.

نسایی زهایی با بیان اینکه تفاضل قیمت سوخت موجب وسوسه قاچاقچیان می شود، گفت: در مورد قاچاق سوخت و کالا همه باید احساس مسئولیت کرده و به نیروی انتظامی در این زمینه یاری برسانند که البته اتفاقات خوبی نیز در این باره صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: اینگونه نیست که در مورد مقابله با ماشین های حامل قاچاق سوخت برخی از استان ها کم کاری می کنند، ما نیز به وظیفه قانونی خود عمل نکنیم.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با تأکید بر اینکه عزم ما برای مبارزه با قاچاق راسخ است، بیان کرد: همه مسئولین در خراسان جنوبی در راستای مقابله با قاچاق پای کار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم راسخ دادستانی برای مبارزه با قاچاق/مردم به متکدیان کمک نکنند

عزم راسخ دادستانی برای مبارزه با قاچاق/مردم به متکدیان کمک نکنند