مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-18اقتصادي

قیمت محصولات لبنی تا پایان سال تغییر نخواهد کرد؟


سخنگوی انجمن صنایع لبنی به بیان توضیحاتی درباره میزان افزایش قیمت محصولات لبنی در سال جاری پرداخت و گفت اگر قیمت شیر خام افزایش پیدا نکند قیمت محصولات لبنی تا پایان سال افزایش نخواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سید محمد رضا بنی طبا سخنگوی انجمن صنایع لبنی در برنامه تهران بیست درباره گرانی لبنیات گفت: دلیل افزایش قیمت ها در بازار محصولات لبنی با سایر بازارها متفاوت است.

به طور کلی تولید کنندگان برای کسب سهم بیشتر بازار حاضرند از سود خود کم کنند تا سهم بیشتری از بازار بگیرند ولی در بازار لبنیات و گوشت ما برند و رقابتی را نداریم و از هر محصول برندهای مختلفی داریم.

در بازار لبنیات افزایش هزینه های تولید هزینه تمام شده کالا را برای تولید کننده افزایش می دهد و منجر به کاهش قدرت خرید مردم می شود.

بنی طبا در ادامه بیان کرد: امسال قیمت شیر خام از 12 هزار تومان به 15 هزار تومان یا مصوبه وزارت جهاد افزایش یافته ولی باز هم برای دامدار صرفه ندارد، این یعنی 25 درصد افزایش یافته، قیمت حمل و نقل این محصولات 30 درصد و حقوق و دستمزد هم 25 درصد افزایش یافته است و در مقابل قیمت محصولات پتروشیمی 100 درصد افزایش داشته است.

بنی طبا ادامه داد: مجموع این هزینه ها وقتی افزایش یافته است و با دستور وزارت خانه های مختلف بوده و طبیعی است که قیمت تمام شده کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت محصولات لبنی تا پایان سال تغییر نخواهد کرد؟

قیمت محصولات لبنی تا پایان سال تغییر نخواهد کرد؟