مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-05سياسي

ساخت مسکن از اصلی ترین برنامه های دولت است


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت مسکن را از اصلی ترین برنامه های دولت دانست و گفت: ساخت سالیانه یک میلیون مسکن جزو اعتقادات و تأکیدات رییس جمهور است که در این راستا نشست ماهانه با استانداران سراسر کشور برگزار و این موضوع پیگیری می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت مسکن را از اصلی ترین برنامه های دولت دانست و گفت: ساخت سالیانه یک میلیون مسکن جزو اعتقادات و تأکیدات رییس جمهور است که در این راستا نشست ماهانه با استانداران سراسر کشور برگزار و این موضوع پیگیری می شود.

اکبر نیکزاد 14 تیرماه در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری در شهرکرد با اشاره به بازدید از برخی مناطق به ویژه روستای بارده که یک سال قبل دچار سیل شد، اظهار کرد: روند بازسازی این روستای سیل زده مطلوب است و مقداری از اعتبارات بلاعوض بازسازی ابلاغ نشده بود که امیدواریم از منابع داخلی بنیاد مسکن تامین شود که تا قبل از فصل سرما بتوان واحدها را بهره برداری کرد.

وی ادامه داد: از محل صندوق قرض الحسنه مهر نیز مقرر شد 50 میلیون تومان وام ارزان قیمت در اختیار سیل زدگان قرار گیرد تا بازسازی منازل خود را تکمیل کنند.

نیکزاد بیان کرد: بخشی از معابر روستای بارده آسفالت و بخشی نیز زیرسازی شده است که امیدواریم اعتبارات تامین و این معابر نیز آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مسکن از اصلی ترین برنامه های دولت است

ساخت مسکن از اصلی ترین برنامه های دولت است