مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-22دانش

فناوری های دیجیتال؛ بهترین و اثربخش ترین راه تجلی فرهنگ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدهادی زاهدی امروز در مراسم رونمایی از سامانه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی (فرنما) گفت: - مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم با بیان اینکه قدرت یک سامانه در مشارکت همه ذی نفعان آن سامانه است؛ تأکید کرد: بهترین راه تبلور، تجلی و تاثیرگذاری فرهنگ، بهره مندی از فناوری های دیجیتال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدهادی زاهدی امروز در مراسم رونمایی از سامانه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی (فرنما) گفت: سامانه های داده محور زمینه ساز تحلیل داده برای اتخاذ تدابیر، تبیین راهبردها، تعریف ماموریت ها و پایش اقدامات هستند.

مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی افزود: با بهره گیری از سامانه فرنما می توانیم اطلس چندلایه و جامع فرهنگی آموزش عالی را ترسیم کنیم که ویژگی بارز آن تغذیه شدن با داده های پویا و به روز و در تعامل با تمام کنشگران این حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: البته اطلس چندلایه باید مبتنی بر ویژگی های محلی و منطقه ای باشد.

زاهدی این سامانه را زمینه ساز تلفیق و درهم آمیختگی فناوری اطلاعات و فرهنگ دانست و گفت: در این سامانه مفهوم فناوری فرهنگی و فرهنگ فناوری تجلی می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری های دیجیتال؛ بهترین و اثربخش ترین راه تجلی فرهنگ

فناوری های دیجیتال؛ بهترین و اثربخش ترین راه تجلی فرهنگ