مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-13سياسي

افتتاح نمایشگاه مد و لباس کُردی در سنندج


به مناسبت هفته عفاف و حجاب، افتتاحیه نمایشگاه استانی مد و لباس کُردی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، نمایشگاه استانی مد و لباس کُردی به مناسبت هفته حجاب و عفاف و به منظور  معرفی پوشش متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی، با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان،  در مجتمع فرهنگی، هنری فجر سنندج آغاز به کار کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی کردستان ضمن بازدید از این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از نمادهای های اصالت فرهنگی هر منطقه لباس است.

مهدی رمضانی ادامه داد: تنوع هنری پوشش و لباس های این نمایشگاه موید این است که لباس قوم کرد تکثر و تنوع زیادی دارد و لباس مردانه و زنانه بسیار هنرمندانه و عفیفانه و مبتنی بر حیا و اصول معرفتی است.

وی با اشاره به اینکه لباس فاخر کردی یکی از افتخارات مردم کردستان است، تاکید کرد: باید زمینه استفاده بیشتر جامعه به خصوص جوانان از این لباس فراهم شود.

حبیبی دبیر اجرایی این نمایشگاه نیز درباره جزییات برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه غرفه های جداگانه برای تمام شهرستان های استان در نظر گرفته شده و طراحان نوع پوشش متناسب با آن منطقه به نمایش گذاشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه مد و لباس کُردی در سنندج

افتتاح نمایشگاه مد و لباس کُردی در سنندج