مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-13سياسي

ظرفیت انتقال نتایج رویداد متاورس البرز را به دیگر شهرها داریم


این ظرفیت وجود دارد که نتایج اولین رویداد متاورس البرز به سایر شهرستان های استان و حتی سایر شهرهای کشور انتقال داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن امانی بعد از ظهر پنشجنبه در اختتامیه رویداد متاورس که در سالن ایثارگران شهرداری فردیس برگزار شد، با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در طول بیش از چهاردهه فعالیت همیشه به دنبال طرح های نوآورانه، خلاقیت محور و اثرگذار بوده و در این حوزه به نوعی به صورت خط شکن عمل کرده، اظهار کرد: در برگزاری این رویداد هم جهاد دانشگاهی البرز گام اول را برداشته و امیدواریم سایر مراکز علمی استان بتوانند این مسیر را ادامه و توسعه دهند.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در برگزاری جشنواره امیرکبیر هم پیشرو بوده، ابراز کرد: با برگزاری این جشنواره، نگاه وزارت علوم بر پایان نامه هایی که کارفرما محور هستند و می توانند گره ی از مشکلات جامعه بردارند معطوف شده است.

رییس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: این ظرفیت وجود دارد که نتایج اولین رویداد متاورس البرز به سایر شهرستانهای استان و حتی سایر شهرهای کشور انتقال داده شود.

این مسئول اضافه کرد: اهداف اصلی چنین رویدادهایی معرفی فناوری های برتر، شناسایی نیروهای انسانی متخصص و شناخت بهتر جامعه هدف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت انتقال نتایج رویداد متاورس البرز را به دیگر شهرها داریم

ظرفیت انتقال نتایج رویداد متاورس البرز را به دیگر شهرها داریم