مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:272023-07-03اقتصادي

سومار مرز استراتژیک برای تبادلات تجاری با بخش عربی عراق است


رییس اتاق کرمانشاه از مرز سومار به عنوان یک مرز استراتژیک برای تبادلات تجاری با بخش عربی عراق یاد کرد که بواسطه دسترسی مناسب و کوتاه به بغداد می تواند دروازه ورود کالاهای ایرانی از مسیر کرمانشاه به عراق باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبگزاری فارس از کرمانشاه، نشست بررسی مشکلات مرز سومار با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری  محمدی،  رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه، رییس کمیسیون تجارت اتاق کرمانشاه، ناظر و مدیرکل گمرکات استان و معاونین ذیربط، مدیر گمرک سومار، نماینده سازمان صمت، راهداری و حمل و نقل و جمعی از تجار و بازرگانان برگزار شد.

حیدر کدیور رییس اتاق کرمانشاه در این نشست از مرز سومار به عنوان یک مرز استراتژیک برای تبادلات تجاری با بخش عربی عراق یاد کرد که بواسطه دسترسی مناسب و کوتاه به بغداد می تواند دروازه ورود کالاهای ایرانی از مسیر کرمانشاه به عراق باشد.

وی مشکل کنونی این مرز را عدم امکان تردد تجار دو طرف دانست که بر روند تعاملات تجاری اثرگذار است و خواستار حل این موضوع با پیگیری های مدیران و رایزنی با مقامات عراقی شد.

کدیور اظهار کرد: مشکل دیگر این مرز کمبود زیرساخت ها به دلیل عدم اجرای طرح جامع است که تقاضا داریم با همراهی اداره کل راهداری و پایانه ها این مسئله نیز هرچه زودتر مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومار مرز استراتژیک برای تبادلات تجاری با بخش عربی عراق است

سومار مرز استراتژیک برای تبادلات تجاری با بخش عربی عراق است