مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 10:452023-06-25ورزشي

استاندار یزد: المپیاد ورزشی محلات یزد الگویی موفق برای اوقات فراغت است


استاندار یزد با بیان این که مباحث مربوط به اوقات فراغت جوانان در سند «یزد نوین» تشریح شده است، گفت: «اردو» و «ورزش» از جذاب ترین برنامه های اوقات فراغت تابستانی هستند و در همین راستا شهرداری یزد تجربه موفق المپیاد ورزشی محلات را در گستره استان و در فصل تابستان تکرار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، مهران فاطمی در نشست شورای تربیت بدنی و ورزش استان با اشاره به نقش مهم ورزش های همگانی در سلامتی شهروندان، اظهار کرد: طبق آمارهای اعلام شده، میزان تحرک در بین شهروندان استان یزد بسیار پایین بوده و به همین دلیل باید طرح هایی در دستور کار شورای تربیت بدنی و ورزش استان قرار گیرد که قابلیت ایجاد تحول در زمینه تحرک و پویایی قشرهای مختلف جامعه را داشته باشد.

وی افزود: برای تحقق این امر به برنامه و طرح هایی نیازمندیم که بتواند در عین نشاط آوری، عموم مردم را جذب کرده و حداقل نیمی از جمعیت استان یزد را به روزانه 20 دقیقه ورزش و تحرک ترغیب کند و این مهم یک مأموریت برای اعضای شورای تربیت بدنی و ورزش استان است.

استاندار یزد در بخش دیگری از صحبت های خود از اردو و ورزش به عنوان جذاب ترین برنامه های اوقات فراغت تابستانی نام برد و گفت: می توان با برنامه ریزی متولیان ورزش استان که نقش تنظیم گری اوقات ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: المپیاد ورزشی محلات یزد الگویی موفق برای اوقات فراغت است

استاندار یزد: المپیاد ورزشی محلات یزد الگویی موفق برای اوقات فراغت است