مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 09:452023-06-26اقتصادي

بیش از 70 درصد از افراد جامعه با دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون سروکار دارند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ضمن تأکید بر اینکه کمتر خانواده ای وجود دارد که در آن بیکار وجود نداشته باشد، افزود: بیش از 70 درصد از مردم جامعه با دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، - ایسنا/اردبیل مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ضمن تأکید بر اینکه کمتر خانواده ای وجود دارد که در آن بیکار وجود نداشته باشد، افزود: بیش از 70 درصد از مردم جامعه با دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارتباط دارند و راستی آزمایی از اشتغال افراد اعلامی دستگاه های ذیربط در سه مرحله توسط اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی انجام می شود.

بهروز رحیم زاده، در گفت وگو با ایسنا با اعلام اینکه نامگذاری و ترتیب و توالی عناوین وزارت به این شکل بوده که در صورت شکل گیری تعاونی ها، کار و اشتغال ایجاد می شود و به دنبال آن رفاه همگانی بوجود می آید.

وی افزود: 11 اداره کار و 3 بانک از زیر مجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و بانک ها در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی تبصره 18 و تبصره 16 با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همکاری می کنند.

رحیم زاده ضمن اشاره به اینکه شورای هماهنگی دستگاههای ذیربط وزارت در استان ها برای هم افزایی بیشتر ماهانه جلسه ای برگزار می کنند، اشاره کرد: بیش از 70 درصد از افراد جامعه با دستگاه های ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 70 درصد از افراد جامعه با دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون سروکار دارند

بیش از 70 درصد از افراد جامعه با دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون سروکار دارند