مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:062023-07-08سياسي

شهرستان زرندیه با کمبود جدی پزشک مواجه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام محمد سبزی امروز در آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه اظهار کرد: با توجه به رشد جمعیت و شرایط خاص این شهرستان ها در چند سال اخیر اقدامات بزرگ و منحصر به فردی در مسیر رشد سلامت صورت گرفته است؛ این مهم با همکاری و پیگیری مسؤولان دانشکده و تلاش خستگی ناپذیر پرسنل محقق شده است.

وی افزود: شاید بتوان در آینده شاهد اخذ مجوز دانشگاه علوم پزشکی ساوه برای ارتقای وضعیت سلامت و درمان و جذب دانشجوی بیشتر در این خصوص باشیم.

نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کمبود جدی پزشک در شهرستان زرندیه یکی از مشکلات عمده است که باید این موانع نرم افزاری با تدبیر سازنده رفع شود.

فرماندار ساوه نیز با اشاره به رشد جمعیت در این شهرستان گفت: زیرساخت در این شهرستان ضعیف است اما در چند سال اخیر با تعامل و فضای قانونی منجر به ارتقای توسعه و پیشرفت درمان شدیم.

مهدی الیاسی افزود: توجه به تقویت زیرساخت ها، نظام شایسته سالاری در حوزه درمانی و سلامت بیش از گذشته مورد توجه باشد.

سید محمد طباطبایی معاون مشارکت های مردمی و رسانه ای مجمع خیرین سلامت کشور نیز گفت: خیرین 250 میلیارد تومان در چند سال اخیر، مساعدت کردند؛ این مهم به مدد همدلی خیرین منج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان زرندیه با کمبود جدی پزشک مواجه است

شهرستان زرندیه با کمبود جدی پزشک مواجه است