مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-20اقتصادي

اعتبار 790 میلیاردی برای نگهداری راه های گیلان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از اختصاص 7900 میلیارد ریال اعتبار و مجوز برگزاری مناقصه برای نگهداری از راه های استان خبر داد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از اختصاص 7900 میلیارد ریال اعتبار و مجوز برگزاری مناقصه برای نگهداری از راه های استان خبر داد.

غلامعلی نیک فهم امروز 29 تیر در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه استان گیلان از 11 هزار و 206 کیلومتر راه برخوردار است، اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان امسال جهت نگهداری راه های شریانی، اصلی و فرعی 70 پروژه لکه گیری و روکش آسفالت با اعتباری بالغ بر 790 میلیارد تومان در دست برنامه ریزی و اجرا دارد.

وی افزود: در قالب این عملیات بالغ بر 320 کیلومتر از راه های گیلان با انواع آسفالت گرم و ماسه آسفالت حفاظتی مرمت و روکش خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به اینکه وضعیت راه های شریانی گیلان با توجه به پروژه های انجام شده و در حال انجام نسبت به گذشته در شرایط بهتری قرار دارد، تصریح کرد: هم اکنون 16 پروژه در سطح راه های اصلی و فرعی استان به طور همزمان در حال اجرا است.

نیک فهم یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون جهت لکه گیری اضطراری راه های سطح استان بالغ بر 2000 تن آسفالت با اعتباری بالغ بر 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 790 میلیاردی برای نگهداری راه های گیلان

اعتبار 790 میلیاردی برای نگهداری راه های گیلان