مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-17ورزشي

آزادیان: فانکشنال فیتنس جزو پنج ورزش پرطرفدار خواهد شد


سرپرست کمیته فانکشنال فیتنس ایران گفت: این رشته هم در مسیر المپیک گام برمی دارد و هم فدراسیون معتبر جهانی دارد که این موضوع می تواند دریچه ای برای جوانان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، عسگر آزادیان سرپرست کمیته فانکشنال فیتنس ایران و نماینده if3 در خصوص مسابقات جایزه بزرگ کشوری اظهار کرد: اولین دوره مسابقات تیمی را برگزار کردیم که تجربه بسیار خوبی بود.

  این مسابقات هم از نظر کمی و هم کیفی خوب برگزار شد؛ خوشحالیم بهترین های ایران در این رقابت شرکت کردند و توانستیم چهره های جدیدی را بشناسیم.

در مسابقات انتخابی تیم ملی پیش بینی می کنم جوان هایی شرکت کنند که برای نخستین بار استعداد یابی و برای مسابقات جهانی کشف شوند.

او با اشاره به پوشش رسانه ای این دوره از مسابقات بیان کرد: پوشش خبری در رسانه های مکتوب خیلی خوب بود اما علی رغم این که از صدا و سیما درخواست حضور کرده بودیم جای این رسانه خالی بود؛ متاسفانه این اقدام انجام نشد و برای رقابت های بعدی باید پیگیری کنیم.

مسابقاتی به این اهمیت که هزاران نفر در سراسر کشور آن را پیگیری می کردند باید توسط رسانه ملی پوشش داده می شد و به امید خدا این موضوع حل خواهد شد.

آزادیان با اشاره به آیتم های مسابقات جایزه بزرگ  که زمان آن را طولانی کرد گفت: طبق استاندارد جهانی باید شش آیتم رعایت می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادیان: فانکشنال فیتنس جزو پنج ورزش پرطرفدار خواهد شد

آزادیان: فانکشنال فیتنس جزو پنج ورزش پرطرفدار خواهد شد