مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 19:452023-06-24اقتصادي

پرداخت فوق العاده کارکنان 80 میلیارد تومان بار مالی به همراه داشت


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: اعمال فوق العاده ویژه 35 تا 50 درصد کارکنان در سال جاری 80 میلیارد تومان بار مالی به همراه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داود شایقی عصر شنبه در جمع مدیران دستگاه های اجرایی اردبیل اظهار کرد: اعتبارات هزینه ای دستگاه های استان اردبیل در یک سال گذشته به شکل کامل تأمین شده و 17 دستگاه اجرایی استانی از این منابع توانستند در پرداختی های خود استفاده کنند.

وی تصریح کرد: ما نه تنها حقوق و مزایای پرسنل را پرداخت کردیم بلکه مانده مرخصی بازنشستگان را نیز پرداخت کردیم و تنها پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 1401 باقی مانده که پیش بینی می شود در چند ماه آینده این پرداختی ها نیز انجام شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: در یک سال اخیر از محل فوق العاده ویژه کارکنان که بین 35 تا 50 درصد بود، 80 میلیارد تومان منابع مالی تهیه و به حساب کارکنان پرداخت شد که ماهانه 6 میلیارد و 510 میلیون تومان هزینه و بار مالی را به همراه داشته است.

شایقی افزود: رشد اعتبارات هزینه ای در یک سال اخیر به 7.

2 دهم درصد رسید که شرایط پرداختی مناسبی را برای کارکنان به همراه داشته است.

وی از رشد 35 درصدی پرداختی ها در حوزه اضافه کار، رفاهی و سایر مزایا برای کارکنان رسمی و پیمانی خبر داد و خاطرنشان کرد: همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت فوق العاده کارکنان 80 میلیارد تومان بار مالی به همراه داشت

پرداخت فوق العاده کارکنان 80 میلیارد تومان بار مالی به همراه داشت