مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 09:252023-06-22اقتصادي

ظرفیت 35 هزار تنی خرید گندم در دامغان


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان گفت: چهار مرکز خرید گندم در شهرستان دامغان با ظرفیت 35 هزار تن فضای سیلویی و انباری سازماندهی شده تا بتوان خرید گندم از گندم کاران را به نحو شایسته انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، علی اصغر امامیون، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برداشت گندم با هشت دستگاه کمباین بومی و مهاجر در منطقه حومه دامغان آغاز شده است و تا نیمه تیرماه در منطقه رودبار ادامه خواهد داشت.

وی از آغاز برداشت گندم یک هزار و 500 هکتار اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود امسال پنج هزار و 500 تن محصول گندم از این مزارع برداشت شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با بیان اینکه میزان محصول گندم امسال کاهش یافته، افزود: عدم بارندگی در پاییز، سرمای دیررس بهاره و خسارت طوفان و سیل باعث کاهش محصول شده است.

امامیون درباره خرید تضمینی گندم از کشاورزان نیز گفت: امسال گندم به قیمت 150 هزار ریال از کشاورزان خریداری می شود.

وی افزود: شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان در شهرستان دامغان چهار مرکز خرید با ظرفیت 35 هزار تن فضای سیلویی و فضای انباری را سازماندهی کرده تا بتوان خرید گندم از گندم کاران را به نحو شایسته انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت 35 هزار تنی خرید گندم در دامغان

ظرفیت 35 هزار تنی خرید گندم در دامغان