مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-18سياسي

شهدا پیام عاشورا را برای آزادی و آزادگی ادامه می دهند


مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه صحنه عاشورا صحنه آزادی است که توسط امام حسین(ع) به همه جهانیان صادر شد، گفت: اگر امنیتی داریم قطعا مدیون این شهداست که همگی پیام عاشورا را برای آزادی و آزادگی ادامه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام عبدالرحیم نجف قلی زاده سرایی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع امنیت امیر حسین پور که با حضور پرشکوه مردم ولایتمدار تبریز در میدان شهدای تبریز برگزار شد، اظهار کرد: صحنه عاشورا صحنه آزادی است که توسط امام حسین(ع) به همه جهانیان صادر شد؛ عاشورا یک مکتب بود که کاتب آن امام حسین(ع) بود.

  وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی، این مکان (میدان شهدا) شاهد حضور و جانفشانی مردم و تشییع پیکرهای شهداست، گفت: امروز گفتمان هیهات من الذله ذکر می شود؛ انقلاب ما مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است و به کل جهان پیام می دهد.

  مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: آنهایی که با خدا عهد بستند رفتند ولی آنهایی که ماندند برای ادامه مسیر تسلیم نشدن، مقاومت هستند.

  وی گفت: مرگ با ذلت بدترین نوع مرگ است؛ صحنه عاشورا و کلام نورانی حضرت عباس(ع) است که گفتند من حامی دین هستم و در راه او هزینه می شوم تا مبادا پرچم دین زمین بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا پیام عاشورا را برای آزادی و آزادگی ادامه می دهند

شهدا پیام عاشورا را برای آزادی و آزادگی ادامه می دهند