مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:402023-06-25حوادث

انبارهای مواد شیمیایی که زندگی نیشابوری ها را تهدید می کند


سوء استفاده عده ای افراد فرصت طلب و سودجو طی سال های اخیر از خلأهای قانونی و نظارتی سبب شده بیخ گوش شهروندان و کوچه و خیابان های شهر نیشابور از منازل مسکونی به عنوان انبار نگهداری مواد شیمیایی خطرناک استفاده شود.

- ایسنا/خراسان رضوی سوء استفاده عده ای افراد فرصت طلب و سودجو طی سال های اخیر از خلأهای قانونی و نظارتی سبب شده بیخ گوش شهروندان و کوچه و خیابان های شهر نیشابور از منازل مسکونی به عنوان انبار نگهداری مواد شیمیایی خطرناک استفاده شود.

طی سال های اخیر نیشابور درگیر تهدیدات شیمیایی، آتش سوزی های گسترده و مشاغل خطرناکی که در مرکز شهر فعالند و بعضاً وقوع انفجارهایی را شاهد هستیم شده است؛ به طوری که پارسال 610 مورد آتش سوزی توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور به ثبت رسید.

از سوی دیگر وجود برخی واحدهای صنفی موسوم به مشاغل مزاحم در مراکز شهری شرایطی را فراهم کرده اند که هر از گاهی شاهد آتش سوزی های گسترده در مناطق شهری باشیم و تهدیدات جانی را برای همسایگان این واحدهای صنفی به همراه داشته است.

شناسایی 8 انبار غیرمجاز نگهداری مواد شیمیایی درون شهر نیشابور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور در گفت وگو با ایسنا با تأکید بر اینکه انبارهای غیرمجاز نگهداری مواد شیمیایی درون شهر نیشابور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبارهای مواد شیمیایی که زندگی نیشابوری ها را تهدید می کند

انبارهای مواد شیمیایی که زندگی نیشابوری ها را تهدید می کند