مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:402023-06-26سياسي

جلالی: در مجلس یازدهم در برابر انجام کارهای بهتر فرصت سوزی شد


نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می رسد مجلس انگیزه ای بر اصلاح و تصویب لایحه عفاف و حجاب ندارد اما کار خدا زمین نمی ماند و قومی بهتر از ما می آید و کار زمین مانده را انجام می دهد.

- نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می رسد مجلس انگیزه ای بر اصلاح و تصویب لایحه عفاف و حجاب ندارد اما کار خدا زمین نمی ماند و قومی بهتر از ما می آید و کار زمین مانده را انجام می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الاسلام حسین جلالی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خدا را شاکریم که جمهوری اسلامی و حکومت دینی در جهان در دهه پنجم از عمر خود با وجود همه دشمنی ها و فتنه ها توانست با کارآمدی، موفقیت و پیروزی خود را به رخ جهانیان بکشاند و حقانیت نظام اسلامی را به اثبات برساند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم به دوسالگی عمر خود نزدیک می شود، گفت: دولت با دیپلماسی فعال در عرصه بین المللی روابط حسنه با همسایگان و جهان را در سرلوحه کار خود قرار داد و با هماهنگی با کشورها با دلار زدایی، دیکتاتوری و آقایی دلار را شکست و بزرگترین ضربه را بر پیکر اقتصاد آمریکا وارد ساخت و با حضور در حیاط خلوت آمریکا به تحقیر آمریکا پرداخت و با عضویت در شانگهای، پیشنهاد عضویت در بریکس، تفاهم نامه 20 ساله با روسیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلالی: در مجلس یازدهم در برابر انجام کارهای بهتر فرصت سوزی شد

جلالی: در مجلس یازدهم در برابر انجام کارهای بهتر فرصت سوزی شد