مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 20:152023-07-15اقتصادي

توزیع 2.5 هزار میلیارد تومان اعتبار در خراسان جنوبی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: 2 هزار و 510 میلیارد تومان اعتبارات سنواتی سال 1402 در استان توزیع شد.

- حمید جهانشاهی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: 2 هزار و 510 میلیارد تومان اعتبارات سنواتی  سال 1402  در استان توزیع شد که از این رقم 840 میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی شمول نظام بودجه هزینه ای استانی و بالغ بر یک هزار و 670 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی است.

وی اضافه کرد: در توزیع اعتبارات شهرستانی بیش از 200 شاخص ملاک عمل بوده و سعی شده است تا هرگونه اختصاص به منابع بر پایه بررسی کارشناسی و رعایت اولویت ها صورت پذیرد.

به گفته وی اعتبارات شهرستانی نسبت به سال قبل بین 80 تا 100 درصد رشد داشته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی ادامه داد: بخشی از اعتبارات نیز به صورت متمرکز و در راستای اجرای تعهدات استانی سفر ریاست جمهور و سایر مقامات کشوری به استان و سفرهای شهرستانی استاندار ابلاغ و نسبت به مبادله توافقنامه مربوط اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به تصویب  5 هزار میلیارد تومان برای توسعه نهبندان وسربیشه اضافه کرد: سازمان های مدیریت و برنامه ریزی در استان ها متولی توسعه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2.5 هزار میلیارد تومان اعتبار در خراسان جنوبی

توزیع 2.5 هزار میلیارد تومان اعتبار در خراسان جنوبی