مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 17:402023-06-26ورزشي

افتتاح و کلنگ زنی 4 مجموعه در پرند


افتتاح 2 پروژه در فاز 3 پرند و همچنین کلنگ زنی احداث 2 مجموعه ورزشی و ایستگاه آتش نشانی در فازهای 3 و 4 پیش از ظهر امروز و با حضور حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران و برخی مسؤولان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پرند، پیش از ظهر امروز و با حضور حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران و برخی مسؤولان استانی و شهرستانی 2 پروژه در فاز 3 پرند افتتاح و همچنین کلنگ احداث 2 مجموعه ورزشی و ایستگاه آتش نشانی در فازهای 3 و 4 بر زمین زده شد.

حجت الاسلام سید حسن ابوترابی، امام جمعه موقت تهران در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: خوشبختانه شهرستان رباط کریم و پرند ظرفیت های فراوانی دارند، البته این ظرفیت ها به دلیل عدم سیاستگذاری درست در کلان کشور شکل گرفته است که نباید شکل می گرفت.

  وی ادامه داد: نباید پرند و رباط کریم اینقدر بزرگ شود، مسؤولان می گویند هر 6 ماه 20 درصد به جمعیت شهر پرند اضافه می شود که این مسأله به چالش ها و سیاست گذاری های کلان کشور باز می گردد؛ چرا که نباید ما شاهد مهاجرت ها باشیم.

  امام جمعه موقت تهران در ادامه خطاب به مسؤولان و اعضای شورای اسلامی شهر گفت: به نحوی در حوزه بزرگ عمرانی پرند برنامه ریزی کنید تا اگر 5 سال بعد، 10 سال بعد و یا نیم قرن بعد این مقطع مدیریت شهر پرند را تحلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 4 مجموعه در پرند

افتتاح و کلنگ زنی 4 مجموعه در پرند