مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 18:552023-07-03اقتصادي

افتتاح 3 طرح کشاورزی در شهرستان خانمیرزا


مدیر جهاد کشاورزی خانمیرزا از افتتاح یک طرح گلخانه سبزی و صیفی جات و 2 طرح آبیاری بارانی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مهدی عالی ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح های کشاورزی خانمیرزا به بهره برداری از یک طرح گلخانه سبزی و صیفی جات و 2 طرح آبیاری بارانی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: طرح گلخانه سبزی و صیفی جات با سطح زیر کشت 3 هزار و 750 مترمربع با اعتباری بالغ بر 28 هزار میلیون ریال در روستای مرادان افتتاح شده و زمینه اشتغال 15 نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده است.

مدیر جهاد کشاورزی خانمیرزا ادامه داد: افتتاح 2 طرح آبیاری نوین تلفیقی با رویکرد تیپ در خانمیرزا انجام شده است که این طرح های آبیاری در 41 هکتار اراضی کشاورزی و با اعتباری بالغ بر 16 هزار و 800 میلیون ریال اجرا شده و زمینه اشتغال هشت نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

وی به بهره مندی چهار خانوار از اجرای این طرح در سطح شهرستان اشاره و عنوان کرد: این طرح علاوه بر مصرف بهینه منابع آبی، میزان تولید را نیز افزایش می دهد.

عالی اضافه کرد: همت، علاقه و تلاش کشاورزان خانمیرزا باعث شده است که احداث گلخانه و اجرای طرح های آبیاری بارانی در سطح شهرستان پیشرفت چشمگیری داشته باشد و به یک قطب در استان تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 طرح کشاورزی در شهرستان خانمیرزا

افتتاح 3 طرح کشاورزی در شهرستان خانمیرزا