مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-12بين الملل

منتقدان صهیونیستی: ما بدون آمریکا چیزی نیستیم


رییس سابق سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی معتقد است، روابط با آمریکا یک عنصر اساسی در مفهوم امنیت ملی این رژیم محسوب می شود و بدون آمریکا رژیم صهیونیستی هیچ است.

- رییس سابق سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی معتقد است، روابط با آمریکا یک عنصر اساسی در مفهوم " امنیت ملی" این رژیم محسوب می شود و بدون آمریکا رژیم صهیونیستی هیچ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الاخبار لبنان نوشت، انتقادات جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نشان داد که تلاش های نتانیاهو برای نرم کردن مواضع دولت ایالات متحده شکست خورده است و این چیزی است که ممکن است اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در میان ارزیابی های احتمالی درباره تداوم تشدید فشارهای خارجی علیه کابینه نتانیاهو در سایه عملکرد او در عرصه داخلی و فلسطین، در جوانب مختلف از آن بهره برداری کند.

از آنجایی که اظهارات بایدن در محتوا، سبک و میزان آن به نوعی دخالتی بی سابقه در مسائل داخلی حساس رژیم صهیونیستی محسوب می شود، ارزشش را دارد که نتایج اختلافات درونی و اصول سیاسی آمریکا در قبال رژیم صهیونیستی در سطح استراتژیک از هم جدا شوند.

با وجود تشدید ادبیات بایدن علیه کابینه نتانیاهو، که او آن را از جمله افراطی ترین شخصیت هایی که از زمان گلدا مایر در زندگی خود دیده ام ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتقدان صهیونیستی: ما بدون آمریکا چیزی نیستیم

منتقدان صهیونیستی: ما بدون آمریکا چیزی نیستیم