مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 10:152023-06-26بين الملل

برگزاری رزمایش ارتش الجزایر در حضور رییس جمهوری این کشور


رییس جمهوری الجزایر برای اولین بار در رزمایش ارتش این کشور حضور یافت و تاکید کرد که الجزایر هرگز عامل تهدیدی برای هیچ کشوری نبوده و قدرت نظامی خود را برای حفظ حاکمیت خود تقویت می کند.

- رییس جمهوری الجزایر برای اولین بار در رزمایش ارتش این کشور حضور یافت و تاکید کرد که الجزایر هرگز عامل تهدیدی برای هیچ کشوری نبوده و قدرت نظامی خود را برای حفظ حاکمیت خود تقویت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، دفتر ریاست جمهوری الجزایر در بیانیه ای اعلام کرد که عبد المجید تبون، رییس جمهوری این کشور و فرمانده عالی نیروهای مسلح و وزیر دفاع ملی آن در رزمایشی با گلوله جنگی شرکت کرد.

طبق این بیانیه، تبون ظهر روز یکشنبه برای نظارت بر اجرای یک تمرین تاکتیکی با مهمات جنگی به نام فجر 2023 در میدان تیر و رزمایش های استان الجلفه واقع در منطقه نظامی در 300 کیلومتری جنوب پایتخت حضور یافت.

رییس جمهوری الجزایر در سخنرانی که در این رزمایش داشت، گفت که الجزایر عامل خطری برای هیچ کشوری نبوده و کسب قدرت نظامی اولویت ما برای حفاظت از حاکمیت مان در برابر تهدیدها علیه ثبات در منطقه است.

تبون در ادامه گفت: الجزایر همواره دژ صلح و امنیت بوده و همچنان هست و از زمان استقلالش عامل تهدید و یا حمله به هیچ کسی نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش ارتش الجزایر در حضور رییس جمهوری این کشور

برگزاری رزمایش ارتش الجزایر در حضور رییس جمهوری این کشور