مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:562023-06-26حوادث

محموله 80 میلیارد ریالی اسپیکرهای قاچاق در اصفهان کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با رصد هوشمندانه محموله های خروجی گمرک دریافتند یک شرکت الکترونیک اقدام به وارد کردن محموله ای از اسپیکرهای بزرگ خارجی کرده که مشخصات این کالاها با اطلاعات در ثبت سفارش آن ها مغایرت دارد.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضایی به آدرس شرکت مذکور اعزام و در بازرسی از انبار این شرکت تعداد 880 عدد اسپیکر بزرگ که به صورت قاچاق تهیه شده بود را کشف کردند.

هاشمی فر بیان کرد: در بررسی اسناد و مدارک ارائه شده و همچنین مشاهده کالا مشخص شد شرکت مذکور در ثبت سفارش کالای وارداتی توان خروجی اسپیکرها را 40،80 و 100 وات ثبت و هیچ گونه مشخصاتی از آپشن های اضافی مانند بلوتوث، پورت میکروفون و کارت خوان درگاه ارتباطی در آن ذکر نکرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش اسپیکرهای مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه 80 میلیارد ریال اعلام شد، خاطرنشان کرد: مستند به بند ز ماده یک قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اظهار خلاف واقع محرز و در این خصوص محموله قاچاق مکشوفه توقیف و برابر دستور مرجع قضایی نیز انبار شرکت پلمب و پرونده آن برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله 80 میلیارد ریالی اسپیکرهای قاچاق در اصفهان کشف شد

محموله 80 میلیارد ریالی اسپیکرهای قاچاق در اصفهان کشف شد