مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 17:352023-07-06اقتصادي

لازمه پویایی اقتصاد استان همدان توجه به رونق صادرات است


لازمه ی پویایی اقتصاد، رونق صادرات استان است و آینده ی استان همدان در تولید، تجارت و صنعت در کشور درخشان تر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا قاسمی فرزاد عصر امروز در آیین گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن، اظهار کرد: هر روز و هر ساعت، روز صنعت است و فعالین این عرصه جهادگونه با ایثار و از خودگذشتگی در حال تلاش هستند تا چرخ تولید در کشور و استان حرکت کند.

وی افزود: وجود افسران نستوه، خستگی ناپذیر و مجاهد که با وجود مشکلات، محکم و استوار در عرصه تولید ایستاده اند مایه مباهات است.

استاندار همدان با بیان اینکه سیر تاریخی روند تولید در کشور گواه بر این است که انقلاب اسلامی باعث شکوفایی و خودکفایی کشور در عرصه تولید شده است، گفت: چنانچه در دوره حکومت طاغوت صنایع وابسته و مونتاژ قطعات فعالیت می کردند.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) همواره پشتیبان و حامی تولید و صنعت بوده اند همچنین دولت مردمی و انقلابی سیزدهم با تمام توان و ظرفیت ها از تولید و صنعت حمایت می کند.

وی با اشاره به وجود منابع طبیعی، معادن و نیروی انسانی سرشار از استعداد لطف و عنایت الهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیان کرد: در تمام شهرها و روستاها برنامه های زیرساختی، تولیدی، صنعتی و عمرانی در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه پویایی اقتصاد استان همدان توجه به رونق صادرات است

لازمه پویایی اقتصاد استان همدان توجه به رونق صادرات است