مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-19اقتصادي

هدف گذاری نصب پلاک هوشمند برای 546 هزار مکان در گیلان


مدیرکل پست گیلان با بیان اینکه پنج شهر را برای نصب پلاک هوشمند هدفگذاری کردیم، متذکر شد: به هنگام سازی 546 هزار مکان در دستور کار است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل پست گیلان با بیان اینکه پنج شهر را برای نصب پلاک هوشمند هدفگذاری کردیم، متذکر شد: به هنگام سازی 546 هزار مکان در دستور کار است.

محمدحسین هوشنگی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم اتمام نشانی های استاندارد در کل گیلان و پروژه نصب پلاک های هوشمند، اظهار کرد: با همکاری بخشداران و شهرداران و دهیاران به دنبال به روزرسانی پایگاه داده های مکانی استان و نصب پلاک هوشمند هستیم تا زمینه تبادل اطلاعات بین دستگاه های اجرایی را فراهم کنیم.

وی پایگاه داده های مکانی را یک زیرساخت مهم و حیاتی برای تحقق دولت الکترونیک و شبکه ملی اطلاعات دانست و تصریح کرد: مقرر شده تمام دستگاه های اجرایی با یکدیگر تبادل اطلاعات کنند و داده های به روز و دقیق داشته باشند تا بر مبنای این اطلاعات مدیریت منابع اتفاق بیفتد و از هدررفت سرمایه ها جلوگیری شود.

مدیرکل پست گیلان، اغلب فعالیت ها در سطح کشور را مکان محور دانست و تصریح کرد: نیازمند ایجاد و به روزرسانی پایگاه نشانی استاندارد به عنوان یک تکلیف قانونی برای سازمان ملی پست و شهرداری ها هستیم و سرشماری سال 1405 بدون نشانی استاندارد و پلاک هوشمند عملا شدنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری نصب پلاک هوشمند برای 546 هزار مکان در گیلان

هدف گذاری نصب پلاک هوشمند برای 546 هزار مکان در گیلان