مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-21اقتصادي

آغاز فعالیت گسترده خیرین آبرسان برای آبرسانی به 3000 روستا


رییس مرکز جهاد آبرسانی از آغاز فعالیت گسترده خیرین آبرسان به طور رسمی از چند ماه پیش خبر داد و گفت: کل پروژه تا کنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و برای پیشبرد آن مصمم هستیم.

- رییس مرکز جهاد آبرسانی از آغاز فعالیت گسترده خیرین آبرسان به طور رسمی از چند ماه پیش خبر داد و گفت: کل پروژه تا کنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و برای پیشبرد آن مصمم هستیم.

میثم جعفرزاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه باتوجه به رویکرد دولت سیزدهم مبنی بر اینکه حوزه محرومیت زدایی به عنوان یک حوزه اصلی قرار بگیرد، جهاد آبرسانی با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی برای آبرسانی به روستاهای کشور در دولت سیزدهم و در مجموعه وزارت نیرو آغاز به کار کرد، گفت: ابتدا یک شورای آبرسانی با حضور متخصصان و مسوولان امر تشکیل و یک مرکز جهاد آبرسانی با هدف نظارت و تسهیل در امر آبرسانی روستایی شروع به کار کرد.

به گفته وی، افزایش کمی و کیفی آب روستاهایی که در سالیان گذشته کمتر نسبت به آن دغدغه وجود داشت در دستور کار قرار گرفت، ابتدای قضیه به صورت عملیات پروژه تفاهم نامه ای با مجموعه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شد که این قرار گاه از چندین معین اعم از قرارگاه خاتم الانبیا، نیروی زمینی، سازمان بسیج سازندگی و نیروی دریایی بهره گرفت تا از تمام توان فنی این مجموعه با تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت گسترده خیرین آبرسان برای آبرسانی به 3000 روستا

آغاز فعالیت گسترده خیرین آبرسان برای آبرسانی به 3000 روستا