مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 17:052023-06-28اقتصادي

تاکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای رفع مشکلات تجاری در مرزها


مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت کشور با تاکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای رفع مشکلات تجاری به ویژه در مرزها گفت: این امر می تواند در رفع مشکلات بسیار اثرگذار باشد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت کشور با تاکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای رفع مشکلات تجاری به ویژه در مرزها گفت: این امر می تواند در رفع مشکلات بسیار اثرگذار باشد.

فرزاد پیلتن 7 تیرماه در اولین نشست میز ملی ترکیه در منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه این نشست به منظور بررسی زیرساخت های مبادلات تجاری با ترکیه برگزار شد، گفت: رفع مسائل و مشکلات پایانه مرزی بازرگان به عنوان مهمترین پایانه مرزی کشور و بازارچه مرزی ساری که به نام مرکز مبادلات تجاری مرزی با کشور ترکیه مطرح شده است مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: ما با اکثر کشورهای همسایه، تراز تجاری نداریم، ولی با ترکیه این تراز وجود دارد و همین امر زمینه ساز بهبود تجارت به شمار می رود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مبادلات تجاری با کشور ترکیه 13 میلیارد دلار است که می تواند با برنامه ریزی تا 30 میلیارد دلار هم افزایش پیدا کند.

مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه تعمیق همکاری تجاری با ترکیه برای هردو کشور سودآور است ادامه داد: زیرساخت های پایانه مرزی بازرگان مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای رفع مشکلات تجاری در مرزها

تاکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای رفع مشکلات تجاری در مرزها