مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 20:062023-07-22ورزشي

لیگ رده های سنی رشته اسکواش در کشور راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بابک فقیر نایب رییس فدراسیون اسکواش امروز در مجمع انتخابات هیات اسکواش کردستان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: احداث سالن مختص ورزش اسکواش در کردستان ضروری است که باید حتما تامین شود، در غیر اینصورت این ورزش در کردستان آنطور که شایسته است پیشرفت نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه نیمه دوم امسال لیگ رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان رشته اسکواش در کشور راه اندازی می شود، افزود: ورزشکاران کردستانی باید برای حضور در این مسابقات آمادگی داشته باشند.

فقیر تاکید کرد: کردستان سرشار از استعدادهای فراوان در رشته های مختلف ورزشی است و فرصت خوبی است تیم هایی از کردستان در این لیگ حضور پیدا کنند.

نایب رییس فدراسیون اسکواش به لزوم راه اندازی هیات های شهرستاتی تاکید کرد و گفت: مدیران استانی توسعه شهرستان ها را در برنامه های خود قرار دهید.

وی به برنامه های سال جاری فدراسیون اشاره کرد و افزود: سال شلوغی را در ارتباط برگزاری مسابقات داشتیم وهفته آینده نیز تقویم نیمه دوم سال جاری بسته می شود لذا اگر موردی برای برگزاری هر گونه دوره و یا اعزام ورزشکاران در سان دارید، سریعا به ما اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ رده های سنی رشته اسکواش در کشور راه اندازی می شود

لیگ رده های سنی رشته اسکواش در کشور راه اندازی می شود