مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 16:002023-07-05سياسي

وزیر کشور: غرب به دنبال تئوریزه کردن برهنگی است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور عصر سه شنبه در نشست دوره توانمندسازی جهادگران تبیین در عرصه عفاف و حجاب، گفت: تشکر می کنم که سازمان بسیج مستضعفین، - ، گفت: فمینیسم جریان به افول بردن زن، مادر و خانواده و مکتبی زن ستیز است، اما امروز خود را مدافع حقوق زن معرفی می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور عصر سه شنبه در نشست دوره توانمندسازی جهادگران تبیین در عرصه عفاف و حجاب، گفت: تشکر می کنم که سازمان بسیج مستضعفین، موضوع تبیین را به عنوان یک دستور کار جدی در دستور کار بسیج قرار دادند.

وی با بیان اینکه موضوع تبیین از مهمترین وظایف امروزی ماست، ادامه داد: در جنگ پیچیده ترکیبی و جنگ شناختی دشمن قرار داریم به گونه ای که در اغتشاشات شاهد طراحی دقیق دشمن، میانداری گروهک های منفور و پیاده نظامی بودیم که بخش اعظم آن به خاطر فقدان شناخت و اسیر شدن در فضای مجازی بود.

وزیر کشور با تاکید بر فریضه امر به معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: جهاد تبیین می خواهد معروفات و منکرات را بشناساند تا به گونه ای نشود که به منکر امر و از معروف بازداشته شود.

وی افزود: جهاد تبیین زمانی محقق می شود که مبانی فکری، عقیدتی و اندیشه ای یک موضوع را به طور کامل روشن کرده باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: غرب به دنبال تئوریزه کردن برهنگی است

وزیر کشور: غرب به دنبال تئوریزه کردن برهنگی است