مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-03سياسي

آمادگی ایران برای انتقال تجربیات حج به کمیته حج جامو و کشمیر


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت  در دیدار با رییس کمیته حج جامو وکشمیر، گفت: آمادگی داریم این تجربیات را در اختیار شما قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب در این دیدار که امروز در مکه انجام شد، افزود: این تجربیات را می توانید بومی سازی و برای تسهیل امور زائرانی که از این منطقه به حج مشرف می شوند ، استفاده کنید.

وی لزوم هوشیاری در مقابله با دشمنی هایی را که با کارهای نو در حوزه حج صورت می گیرد یادآور شد و خطاب به حاضران گفت: چون شما برای خدا به این عرصه وارد شدید و با حق تعالی معامله کردید باریتعالی نیز راههای چگونه برخورد کردن با این دشمنی ها را پیش روی شما خواهد گشود.

سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه در سال های آغازین انقلاب توطئه های مختلفی علیه نظام اسلامی از داخل وخارج برنامه ریزی می شد، تصریح کرد: امام امت (ره) در همه کارها خدا را مدنظر داشت و خدای بزرگ هم توسط مردم این توطئه ها را نقش بر آب می کرد.

در ادامه این دیدارسرپرست حجاج ایرانی راه اندازی مدرسه حج در جامو و کشمیر را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و با اشاره به اینکه با حضورخانم صفیه شاه بیگ بعنوان رییس کمیته حج کشمیر کارهای جدیدی در این حوزه درحال انجام است ، اظهار داشت: فعالیت های شما امید در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای انتقال تجربیات حج به کمیته حج جامو و کشمیر

آمادگی ایران برای انتقال تجربیات حج به کمیته حج جامو و کشمیر