مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-18دانش

نخستین پهنه علم و فناوری کشور در بوشهر ایجاد می شود


مدیر راهبری استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس گفت: موافقت اصولی نخستین پهنه علم و فناوری کشور برای بندر نوآوری بوشهر صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسن بهرامی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اخذ موافقت اولیه شورایعالی علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1400 با پیگیری های انجام شده در یک و نیم سال گذشته و ارسال مستندات موافقت کمیسیون ماده 5 استان و تعیین حدود جغرافیایی و امتیازات و تسهیلات قابل ارائه دستگاه های اجرایی به شرکت های فناور مستقر در پهنه، نخستین موافقت اصولی پهنه علم و فناوری کشور برای بندر نوآوری بوشهر از سوی شورایعالی عتف ابلاغ شد.

وی اضافه کرد: پهنه نوآوری بندر بوشهر با مساحتی حدود 250 هکتار در منطقه 2 شهرداری بوشهر با حداکثر تجمع عناصر علم و فناوری از پارک شغاب تا دانشگاه خلیج فارس تا پردیس دانشگاه علوم پزشکی استان را شامل می شود و هدف این است که ارتباطی پویا و بالقوه برای جذب و ماندگاری فناوران و کارآفرینان و رونق اقتصاد دانشی در آن ناحیه برقرار کند.

بهرامی گفت: ناحیه نوآوری این کار را با ایجاد یک محله با اقامتگاه های زیبا، منابع و زیرساخت های پیشرفته و سرگرمی انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پهنه علم و فناوری کشور در بوشهر ایجاد می شود

نخستین پهنه علم و فناوری کشور در بوشهر ایجاد می شود