مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 12:402023-06-29سياسي

ذبح بیش از 2 هزار رأس دام همزمان با عید قربان در سمنان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: همزمان با عید سعید قربان و بر اساس آمار اولیه، بیش از 2 هزار رأس دام در این استان ذبح و توزیع گوشت قربانی بین خانواده های تحت حمایت این نهاد انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان ظهر امروز همزمان با عید سعید قربان در مسجد مهدیه اعظم سمنان و در ارتباط ویدیو کنفرانسی با مسجد مقدس جمکران و آیین قربانی همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: ذبح دام با رعایت ذبح شرعی و رعایت پروتکل های بهداشتی با نظارت های اداره کل دامپزشکی استان سمنان صورت گرفته است.

وی گفت: همزمان با عید سعید قربان و بر اساس آمار اولیه بیش از 2 هزار رأس دام در استان سمنان ذبح و توزیع گوشت قربانی بین خانواده های تحت حمایت با اولویت بیماران زمینه ای، کودکان طرح اکرام ایتام، سالخوردگان و خانواده های مبتلا به سوءتغذیه رقم خورد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان تصریح کرد: گوشت قربانی در سریع ترین زمان ممکن، با رعایت پروتکل های بهداشتی در اختیار خانواده های نیازمند قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد استان سمنان و بیش از 160 مرکز نیکوکاری آماده دریافت کمک های نقدی و قربانی در پویش نذر قربانی است، خاطرنشان کرد: برای احیای سنت قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذبح بیش از 2 هزار رأس دام همزمان با عید قربان در سمنان

ذبح بیش از 2 هزار رأس دام همزمان با عید قربان در سمنان