مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-18سياسي

تبعیت از مصوبات شورای تأمین را جدی بگیرید


هیئت های مذهبی و هیئت امنای مساجد در زاهدان بیش از گذشته در ایام محرم امسال، تابع مصوبات شورای تأمین باشند.

- به گزارش، ابوذر مهدی نخعی شامگاه دوشنبه در نشست اعضای شورای تأمین زاهدان که با حضور تعدادی از اعضای هیئت های مذهبی و هیئت امنای مساجد و جمعی از اعضای شورای عالی و شورای هیئات مذهبی زاهدان و سیستان و بلوچستان در محل سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: همه دغدغه اعضای شورای تأمین زاهدان هرچه پرشور برگزار شدن برنامه های محرم الحرام پیش رو است.

وی اظهار کرد: تهدید در سیستان و بلوچستان به اشکال مختلف پویا و فعال است و چند ده سرویس جاسوسی و امنیتی معاند در پشت مرزها حضور دارند و در تلاش هستند تا این استان را پاشنه آسیب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کنند، در این خصوص از هیچ اقدامی روی گردان نیستند که نمونه بارز آن حمله به کلانتری 16 زاهدان بود.

رییس شورای تأمین زاهدان اضافه کرد: اعضای این گروهک ها و سرویس ها، هیچ بویی از انسانیت و محبت و جوانمردی نبرده اند، آن ها کسانی هستند که بچه شش ماهه را در بغل مادرش در چابهار شهید کردند.

وی خاطر نشان کرد: هیئت های مذهبی و مساجد همواره ثابت کرده اند در همه جا پیشرو هستند چه در کمک در ایام اوج بیماری کرونا ، چه در کارهای جهادی و فرهنگی و چه در مسائل دیگر، همیشه پای کار بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیت از مصوبات شورای تأمین را جدی بگیرید

تبعیت از مصوبات شورای تأمین را جدی بگیرید