مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 18:152023-06-27سياسي

دانشنامه حقوق بشر اسلامی تا یک ماه آینده نهایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر روز سه شنبه همزمان با ششمین روز از هفته قوه قضاییه در مراسم رونمایی از سه کتاب و اثر در زمینه حقوق بشر اظهارداشت: - معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: دانشنامه حقوق بشر اسلامی ظرف یک ماه آینده نهایی و به عنوان معتبرترین اثر حقوق بشری در سال جاری پیگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر روز سه شنبه همزمان با ششمین روز از هفته قوه قضاییه در مراسم رونمایی از سه کتاب و اثر در زمینه حقوق بشر اظهارداشت: تهیه دانشنامه حقوق بشر اسلامی ممکن است یک تا دو سال طول بکشد و این اثر ارزشمند به چند زبان ترجمه خواهد شد.

وی با اشاره به حسن روابط کشور های اسلامی به ویژه در منطقه ابراز امیدواری کرد آموزه های حقوق بشر اسلامی در عرصه بین المللی ترویج و به قواعد بین الملی تبدیل شود.

غریب آبادی اضافه کرد: تدوین این دایره المعارف اقدام مهم برای کشور های اسلامی است و قابلیت ترجمه برای کشور های دیگر را دارد تا زمانی که صحبت از حقوق بشر اسلامی می شود همگان بدانند از چه سخن می گوییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشنامه حقوق بشر اسلامی تا یک ماه آینده نهایی می شود

دانشنامه حقوق بشر اسلامی تا یک ماه آینده نهایی می شود