مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:302023-06-28سياسي

جلوگیری از بیکاری 8 هزار کارگر کرمانی با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی


با اقدامات صورت گرفته توسط ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، از بیکاری 8 هزار و 81 نفر کارگر در استان کرمان جلوگیری کردیم و یک هزار و 274 شغل جدید ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهدی بخشی امروز در حاشیه بازدید مسوولان قضایی و اجرایی از نیروگاه سیکل ترکیبی شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: اقدام جهادی یکی از ملزومات برای تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال 1401 با همکاری دستگاه قضایی و دولت موفق به احیای 45 واحد تولیدی در استان کرمان شدیم.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان ابراز داشت: همچنین با اقدامات صورت گرفته توسط ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، از بیکاری 8 هزار و 81 نفر کارگر در استان کرمان جلوگیری کردیم و یک هزار و 274 شغل جدید ایجاد شد.

بخشی عنوان کرد: بازدید از مراکز تولیدی یا نیروگاه سیکل ترکیبی با هدف خداقوت گفتن به مهندسان و نیروهای داخلی و تبیین جهاد صورت می گیرد تا این موضوع تبیین شود که جوانان ما در اوج تحریم به بهترین نحو در حال فعالیت و درخشش هستند.

وی تصریح کرد: نیروهای ایرانی بدون هیچ گونه توقع و انتظاری از خارج کشور با استفاده از امکانات و استعدادهای داخلی کارهای بزرگی را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از بیکاری 8 هزار کارگر کرمانی با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی

جلوگیری از بیکاری 8 هزار کارگر کرمانی با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی