مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 20:152023-06-29اقتصادي

طرح کیفیت سنجی استاندارد 50 کالای مصرفی مردم ایلام در حال اجرا است


مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: طرح بررسی کیفیت استاندارد کالاهای تولید داخل برای 50 قلم کالای مشمول استاندارد مصرفی مردم استان در حال اجرا است.

- مهناز همتی مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: طرح اندازه گیری نرخ کیفیت تولیدات داخلی مشمول مقررات استاندارد برای50 قلم کالای مشمول استاندارد اجباری و 6 قلم کالا تحت رصد سازمان ملی استاندارد ایران، از پنجم تا 25 تیرماه جاری با هدف سنجش سالیانه شاخص کیفیت و رضایت مصرف کنندگان اجرا می شود.

وی افزود: در این طرح کارشناسان اداره کل استاندارد با مراجعه به درب منازل و در سطح بازار سوالاتی در خصوص میزان کیفیت این کالاها پرسیده می شود.

مدیرکل استاندارد استان با اشاره به اهمیت موضوع ادامه داد: بهره مندی از نظرات شهروندان سبب خواهد شد تا سازمان ملی استاندارد ایران اقدمات مثمرثمری در راستای کیفیت بخشی به کالاهای تولید داخل و صیانت از حقوق شهروندان به عمل آورد.

وی یادآور شد: انتظار می رود که مردم با همکاری لازم و پاسخ های دقیق و صریح، کارشناسان استاندارد را در اجرای این طرح ملی یاری کنند.

همتی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح، اندازه گیری نرخ سنجش وضعیت کیفیت کالاها و محصولات پرمصرف از طریق کسب نظرات مردم است و عملکرد کالای خریداری شده با یک کالای استاندارد مد نظر است و اجرای این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کیفیت سنجی استاندارد 50 کالای مصرفی مردم ایلام در حال اجرا است

طرح کیفیت سنجی استاندارد 50 کالای مصرفی مردم ایلام در حال اجرا است