مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-11حوادث

اطفا حریق سوله های مبل سازی در اسلامشهر/یک آتش نشان مصدوم شد


سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از اطفا حریق سوله های مبل سازی در اسلامشهر خبر داد و گفت: حین عملیات یک آتش نشان مصدوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال ملکی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از وقوع حریق در کارگاه های مبل سازی اسلامشهر خبر داد و اظهار داشت: این حادثه ساعت 5 و 14 دقیقه صبح امروز سه شنبه 20 تیرماه در چند باب سوله در اسلامشهر رخ داد.

ملکی با بیان اینکه ین حادثه خارج از حوزه استحفاظی شهرداری و سازمان آتش نشانی تهران به وقوع پیوسته بود گفت: با اعلام حادثه سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به عنوان نیروی کمکی پیرو درخواست همکاران چهاردانگه به محل اعزام شد.

وی عنوان داشت: در این رابطه در محل مشاهده شد که چند باب سوله با کاربری های مختلف به ویژه کاربری مبل و رویه کوبی مبل و مبل سازی که لوازم ساخت مبل در آن نگهداری می شد دچار آتش سوزی شده بودند که 3 مورد از این کاربری ها به وسعت حدود 700 متر دچار آتش سوزی شده و سقف یکی از سوله ها که آتش سوزی در آن شدت بیشتری داشت تخریب شده و سقف مابقی سوله ها در آستانه ریزش بود که با حضور آتش نشانان این حریف اطفا شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در ادامه بیان داشت: در این عملیات یکی از آتش نشانان دچار مصدومیت در ناحیه دست و پا شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفا حریق سوله های مبل سازی در اسلامشهر/یک آتش نشان مصدوم شد

اطفا حریق سوله های مبل سازی در اسلامشهر/یک آتش نشان مصدوم شد