مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 13:552023-06-28سياسي

سازش در پرونده 105 میلیارد ریالی البرز به مناسبت هفته قوه قضاییه


رییس شورای حل اختلاف استان البرز از سازش در یک پرونده مالی به ارزش 105 میلیارد ریال با تلاش های انجام شده در این مجموعه به مناسبت هفته قوه قضاییه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معاون قضایی رییس کل و معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان البرز از برقراری صلح و سازش در یک پرونده مالی به ارزش بیش از 105 میلیارد ریال در هفته قوه قضاییه خبر داد و گفت: با توجه به تأکیدات رییس کل دادگستری استان البرز و در راستای نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش، با تلاش اعضای شعبه 65 شورای حل اختلاف ماهدشت شهرستان کرج یک فقره پرونده مالی مطروحه با موضوع مطالبه وجه، به سازش منتهی شد.

احمد نوروزی افزود: در این پرونده خواهان دادخواستی را با موضوع مطالبه وجه 90 میلیارد ریالی بابت باقی ثمن معامله، خسارت تأخیر تادیه 14 میلیارد و 750 میلیون رسالی و حق الوکاله طرح کرد که ارزش پرونده جمعاً بیش از 105 میلیارد ریال بود و جهت سازش به شورای حل اختلاف ارجاع گردید.

وی متذکر شد: پس از چندین جلسه رسیدگی و با تلاش اعضای شعبه 65 شورای حل اختلاف ماهدشت، این پرونده با منتهی به سازش طرین دعوا و اصلاح ذات البین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش در پرونده 105 میلیارد ریالی البرز به مناسبت هفته قوه قضاییه

سازش در پرونده 105 میلیارد ریالی البرز به مناسبت هفته قوه قضاییه