مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 13:002023-06-23سياسي

رییس قوه قضاییه: باید در مسیر تدبیر برای رفع ناهنجاری های اجتماعی، پیش قدم باشیم


همه ما در حوزه صیانت و حفاظت از انقلاب اسلامی و ارزش های دینی و ملی و خنثی کردن نقشه ها و توطئه های دشمنان، مسؤولیت و تکلیف داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام محسنی اژه ای همزمان با هفته قوه قضاییه با جمعی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران دستگاه قضا دیدار کرد.

رییس دستگاه قضا در جریان این دیدار طی سخنانی با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره معمار دستگاه قضایی در نظام جمهوری اسلامی شهید آیت الله بهشتی و یاران و همراهان صدیق ایشان، ضمن اشاره به آیه وَمِنَ النَّاسِ مَن یَشْرِی نَفْسَهُ ابْتِغَاء مَرْضَاتِ اللّهِ وَاللّهُ رَؤُوفٌ بِالْعِبَاد ، گفت: شهدا شخصیت های والامقامی هستند که جان خویش را با معبود معامله می کنند و از این معامله هدفی جزء کسب رضایت باریتعالی ندارند؛ قرآن کریم در دو آیه، تصریح دارد که شهیدان مرده نیستند بلکه زنده اند و حیات دارند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

رییس قوه قضاییه اظهار کرد: همه ما مدیون شهدا و جانبازان و ایثارگران هستیم و رَهین منّت آنها می باشیم.

ما مسئولان باید پیوسته و مستمر از خود سؤال کنیم که آیا حرمت خون شهدا را پاس می داریم؟ آیا در مسیر و هدفی که شهدا جانفشانی کردند، ثابت قدم هستیم؟ آیا برای حفاظت و حراست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه: باید در مسیر تدبیر برای رفع ناهنجاری های اجتماعی، پیش قدم باشیم

رییس قوه قضاییه: باید در مسیر تدبیر برای رفع ناهنجاری های اجتماعی، پیش قدم باشیم