مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-21سياسي

ضعف مال ها و فروشگاه های بزرگ کرج در حوزه عفاف و حجاب


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: با وجود اقدامات خوبی که تاکنون صورت گرفته است اما هنوز مال ها و فروشگاه های بزرگ کرج در حوزه زمینه عفاف و حجاب ضعف دارند.

- سعید جابری انصاری در گفت وگو با خبرنگار مهر با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان (ع) اظهار کرد: عفاف و حجاب یک مطالبه جدی از سوی مردم دیندار و انقلابی استان البرز است که ما به عنوان مسئول باید تمام تلاش خود را برای تحقق آن به کار گیریم.

وی بیان کرد: امروز تمام مسئولان استان برای تحقق این مطالبه یک صدا هستند و امیدواریم این یک صدایی منتج به نتیجه ای در خور و شایسته شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: این اداره کل و دیگر نهادهای دینی و تبلیغی استان زیر زعامت آیت الله حسینی همدانی مشغول به کارهای گسترده فرهنگی و مذهبی در زمینه عفاف و حجاب هستند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود گستردگی این اقدامات که در حوزه های مختلف مانند همایش، نشست، پوستر، کلیپ، فعالیت در رسانه ها و فضایی و… صورت می گیرد اما عده ای محدود با هنجارشکنی و کشف حجاب سعی دارند تا چهره استان را به نحو دیگری نشان دهند.

سواستفاده هنجارشکنان از مال ها و فروشگاه های بزرگ شهر کرج جابری انصاری گفت: یکی از اماکنی که هنجارشکنان بیشترین استفاده برای کشف حجاب را از آن می کنند مال ها و فروشگاه های بزرگ شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف مال ها و فروشگاه های بزرگ کرج در حوزه عفاف و حجاب

ضعف مال ها و فروشگاه های بزرگ کرج در حوزه عفاف و حجاب