مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:552023-06-25حوادث

دستگیری 2 قاچاقچی چوب در خراسان شمالی


معاون عملیات و پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان راز و جرگلان از دستگیری 2 قاچاقچی و کشف 2 تن درخت جنگلی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون عملیات و پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان راز و جرگلان از دستگیری 2 قاچاقچی و کشف 2 تن درخت جنگلی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ حسین جانپرور اظهارکرد: ماموران انتظامی شهرستان راز و جرگلان در حین اجرای طرح امنیت محله محور، از فعالیت افرادی در زمینه قاچاق چوب درختان جنگلی مطلع و بلافاصله اقدامات خود را آغاز می کنند.

وی با اشاره به اینکه در همین رابطه با تلاش ماموران موفق شدند 2 قاچاقچی را دستگیر کنند، افزود: در بازرسی از محل حضور این افراد، 2 تن چوب درختان جنگلی کشف و به سازمان منابع طبیعی تحویل داده شد.

معاون عملیات و پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان راز و جرگلان با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

اقدام عملیاتی پلیس در بازگرداندن اموال مسروقه به مالباختگان فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین نیز در ادامه از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی در این شهرستان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 قاچاقچی چوب در خراسان شمالی

دستگیری 2 قاچاقچی چوب در خراسان شمالی