مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 13:262023-06-27سياسي

گامی دیگر در راستای جهانی شدن روستای کندلوس


مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران درباره آخرین وضعیت جهانی شدن روستای کندلوس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: براساس آخرین ارتباطی که با مدیرکل گردشگری داخلی داشتیم، پرونده جهانی شدن روستای کندلوس تکمیل و برای سازمان جهانی جهانگردی ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه یکی از مهم ترین مسائل نقش رسانه ها و شبکه های مجازی برای معرفی روستای کندلوس است، افزود: یکی از اولویت های رسانه ها باید معرفی روستای کندلوس باشد تا برند روستا جهانی شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه موضوع دیگر توجه به موزه کندلوس است، اضافه کرد: بافت روستا و وجود خانه های قدیمی و کاه گلی از دیگر مسائل قابل توجه است که باعنوان گردشگری نوستالوژیک برای تجدید دیدار با گذشته ها ملحوظ نظر است.

حسنی ادامه داد: نمونه  بافت ها و خانه های قدیمی روستایی در مازندران کم داریم و یا حذف کردیم و شاید برخی ساختمان ها را ساختیم و ساختمان ها هم ما را ساختند.

وی تصریح کرد:  نقاطی که در روستاهای مختلف چون روستای کندوان وجود دارد که موجب آرامش خاطر و تجدید خاطرات ما بوده و با این سبک از زندگی قبلا زندگی کردیم ولی بنا به شرایط اجبار و الزامات زندگی فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گامی دیگر در راستای جهانی شدن روستای کندلوس

گامی دیگر در راستای جهانی شدن روستای کندلوس