مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:452023-06-24سياسي

نمی توان در موضوع فرهنگ کوتاه آمد


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی، گفت: به هیچ عنوان نمی توان در موضوع فرهنگ مصالحه و مسامحه کرد؛ چراکه به قول حضرت امام(ره) ما می خواهیم به وسیله انقلاب اسلامی، - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی: نمی توان در موضوع فرهنگ کوتاه آمد ایسنا/آذربایجان شرقی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی، گفت: به هیچ عنوان نمی توان در موضوع فرهنگ مصالحه و مسامحه کرد؛ چراکه به قول حضرت امام(ره) ما می خواهیم به وسیله انقلاب اسلامی، عالم و آدم را تغییر دهیم و به این دلیل نمی توان در فرهنگ که اساس انقلاب است، مصالحه کرد و کوتاه آمد.

حجت الاسلام محمد انوری در نشست معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه ی سه کشور، اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی در ساحت های مختلف، تلاش های فراوانی انجام شده و در بسیاری از حوزه ها از جمله در عرصه پیشرفت های علمی موفق عمل کرده ایم.

بطوریکه اگر با کشورهای متناظر با خود مقایسه ای انجام شود، می بینیم که به همت اساتید و دانشجویان پیشرفت های بسیار خوبی داشته ایم.

وی ادامه داد: در عرصه سیاسی نیز کم و بیش موفق عمل کرده ایم و در برخی حوزه های دیگر مثل اقتصاد اگرچه نقص هایی وجود دارد، اما حداقل رو به رشد حرکت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توان در موضوع فرهنگ کوتاه آمد

نمی توان در موضوع فرهنگ کوتاه آمد