مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 20:502023-07-16دانش

سند توسعه کشاورزی شهرستان تنگستان تدوین می شود


با استفاده از ظرفیت کارشناسان و متخصصان، سند توسعه کشاورزی شهرستان تنگستان تدوین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی عصر یکشنبه در نشست تخصصی کشاورزی دانش بنیان، تولید محور و اشتغال آفرین در دانشگاه آزاد اسلامی اهرم اظهار داشت: این نوع نشست هایی که با موضوعیت تخصصی کشاورزی است، به جهت اهمیت موضوع سال ها پیش می بایست در سطح دانشگاه های تنگستان برگزار می شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با توجه به برگزاری اولین نشست تخصصی کشاورزی با موضوع نخل و خرما، شاهد تداوم و استمرار آن در سطح همه دانشگاه ها باشیم.

لطفی با یادآوری اینکه 2 ظرفیت مهم بخش کشاورزی، شامل نخل و خرما در بخش مرکزی و آبزی پروری در بخش دلوار، در تنگستان به صورت بالقوه و بالفعل وجود دارد، بیان کرد: متأسفانه طبق بررسی هایی که انجام دادیم، دانشجویان استقبال چندانی از فضا و ظرفیت های دولتی نمی کنند؛ در حال حاضر بیش از هزار نفر از تسهیلات اشتغال زایی که از محل تسهیلات تبصره 16 پرداخت می شود، چه به صورت خرد و چه به صورت کلان در تنگستان استفاده کردند، که کمترین سهم مربوط به قشر دانشجو است.

وی ضمن اشاره به اینکه محتوای این نشست های تخصصی به گونه ای است که از خروجی آن می توان در برنامه ریزی و سیاست گذاری حوزه کشاورزی بهره برد، عنوان کرد: نتایج این نشست تخصصی در کیفیت محص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند توسعه کشاورزی شهرستان تنگستان تدوین می شود

سند توسعه کشاورزی شهرستان تنگستان تدوین می شود